Przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej od 24 do 27 marca br.

bank pieniądze

Od 24 do 27 marca br. nastąpi przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej, infolinii oraz placówek Alior Banku
Od 24 marca br. od godz. 23:00 do 27 marca br. do godz. 6:00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz ograniczeniami w dostępie do produktów i usług bankowych dla Klientów Alior Banku oraz Biura Maklerskiego.

Od piątku 24 marca br. od godz. 23.00 niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych („Płacę z Alior Bankiem”), płatności BLIKiem, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego, Biura Maklerskiego, T-Mobile Usługi Bankowe oraz HAIZ. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w internecie i sklepach tradycyjnych.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 27 marca br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

Ograniczenia w dostępie do usług bankowych od 24 marca (piątek) od godz. 23.00 do 27 marca br. (poniedziałek) do godz. 6:00
Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami oraz wypłaty z bankomatów, przy ograniczeniu łącznej kwoty transakcji do wysokości salda na koniec dnia w piątek 24.03.
Systemy bankowości internetowej i mobilnej Niedostępne
Płatności internetowe
(Płacę z Alior Bankiem)
Niedostępne
Płatności BLIK Niedostępne
Kantor Walutowy Niedostępny
Biuro Maklerskie Niedostępne
T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości internetowej i bankowość mobilna)
Oddziały i placówki partnerskie Nieczynne
Infolinia banku 19 502 Od 24.03 od godz. 17.00 dostępna w trybie informacyjnym (bez możliwości realizacji transakcji, które będą dostępne od 27.03 od godz. 8:00). Bez zmian będą przyjmowane dyspozycje zastrzegania kart.
Infolinia Biura Maklerskiego 19 503 Od 24.03 od godz. 17:00 do 23:00 dostępna w trybie infromacyjnym (bez możliwości realizacji transakcji).
Standardowo nie pracuje w sobotę i niedzielę.
Wznowienie pracy 27.03 o godz. 6:00 w trybie informacyjnym, a od godz. 8:00 infolinia dostępna w pełnym zakresie.
Usługi do wymiany walut: Autodealing oraz eFX Trader Niedostępne, poza złożonymi zleceniami na platformie eFX Trader.
W trakcie niedostępności systemów bankowych nie będzie możliwości anulowania zlecenia.
Alior Trader Brak możliwości zasilenia rachunku przelewem internetowym, wyłączona dodatkowa autoryzacja kodem SMS (usługa dostępna standardowo od niedzieli 26.03 od godz. 23:00).
Wnioski produktowe online Niedostępne
Usługi oferowane przez pośredników kredytowych oraz sklepy i sieć Tesco Finanse Niedostępne

W przypadku klientów przejętych z Banku BPH, przerwa w dostępie do usług bankowych rozpocznie się w piątek 24 marca br. o godz. 14.30 i potrwa do poniedziałku 27 marca br. do godz. 6.00. Po tym terminie klienci wywodzący się z Banku BPH będą mogli korzystać z systemów bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku oraz uzyskają możliwość obsługi w sieci oddziałów i placówek partnerskich oznaczonych logo Alior Banku.

Ważna informacja dotycząca logowania od 27.03 br.

W związku z udostępnieniem klientom biznesowym, przeniesionym z Banku BPH nowego systemu bankowości internetowej dla klientów biznesowych, wprowadzona zostanie zmiana w procesie logowania do bankowości internetowej Alior Banku:

  1. Wejdź na stronę internetową Banku dostępną pod adresem https://www.aliorbank.pl.
  2. Kliknij Zaloguj (w prawym, górnym rogu strony).
  3. Wyświetlona zostanie nowa strona przejściowa z możliwością wybrania odpowiedniego systemu.
  4. Wybierz: System bankowości internetowej Alior Banku.
  5. Przejdziesz na stronę https://login.aliorbank.pl, gdzie będziesz kontynuować logowanie tak, jak dotychczas. Jeśli logujesz się bezpośrednio pod adresem https://aliorbank.pl, proces logowania nie zmienia się.

WAŻNE! Adres, sposób logowania, wygląd ani funkcjonalności bankowości internetowej się nie zmieniają!

Źródło: Alior Bank

Related posts

Leave a Comment